Capture the Colour 2013
























Ik werd door Mandy de Roo genomineerd om mee te doen aan Capture the Colour 2013. Super leuk! Dit is een wedstrijd georganiseerd door Travel Supermarket en het werkt als volgt: 
- Je plaats een Capture the Colour post op je blog en plaatst 5 reisfoto's met elk één van de 5 kleurthema's: rood, geel, groen, blauw en wit. 
- Je nomineert zelf 5 bloggers voor deze competitie. 
- Je laat Travel Supermarket weten dat je meedoet via twitter of door ze een email te sturen. 
Voor meer informatie over Capture the Colour kijk je hier. Om de foto's te zien die Mandy heeft uitgekozen klik je hier

Hieronder mijn foto's: 


YELLOW
Ijen vulkaan, Oost-Java. Hier wordt nog zwavel gewonnen, de arbeiders beklommen de vulkaan, om daar af te dalen in de krater en deze gele brokstukken in hun mandjes te laden. Eenmaal volgeladen moesten ze weer helemaal terug naar beneden om de brokken te wegen en te lozen. En daarna? Gewoon weer opnieuw beginnen... 





















RED
Prachtige jonge Orangoetan in Bukit Lawang, Sumatra.


































GREEN
De groenste rijstvelden in Vang Vieng, Laos. 



















BLUE
Zulk blauw en helder water! In Pulau Weh, Sumatra



















WHITE
Wit tijger welpje, West-Java. 
 
De bloggers die ik nomineer voor Capture the Colour: 
Style Spy
Wat zij zegt
Bianca Kramer
The Fashion Moodboard
Marlou reist 


15 opmerkingen:

  1. Hoe kan het dat ik jou nog niet volg? Gelijk even gedaan dus. ;) Mooie foto's heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een WAANZINNIGE foto's! :) Blij dat ik je genomineerd heb, ze zijn mooi om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yellow & Green zijn onze favoriet! Leuke blogpost en actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! En wat leuk dat je mij hebt genomineerd, dank je :)
    Ik ga snel aan de slag met het selecteren van mijn foto's, dus dan komt hij online!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Dankejwel, ga er asap mee aan de slag! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wowie, wat heb je mooie foto's! Zo leuk om deze bij iedereen te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Praaachtige foto's en zo leuk om te zien dat je dezelfde reizen hebt gemaakt als ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kwam hier via Marlou, was benieuwd naar je foto's voor deze wedstrijd. Echt toffe foto's heb je, mooi om te zien! Dat tijgertje ziet er lief uit, maar dat was ie vast niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen